Ο βασικός ρόλος του μάρκετινγκ είναι πελατοκεντρικός. Το μάρκετινγκ αποσκοπεί στην πλήρη ικανοποίηση των αναγκών, επιθυμιών, προσδοκιών και απαιτήσεων του πελάτη μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις στα πλαίσια ενός σωστού σχεδιασμού μάρκετινγκ οφείλουν να προβούν σε τμηματοποίηση της αγοράς και για να το πετύχουν αυτό, πρέπει, κατ’ αρχήν, να τμηματοποιήσουν την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται. Η χάραξη της στρατηγικής του μάρκετινγκ βασίζεται στη διαχείριση του Μείγματος μάρκετινγκ και τα τέσσερα εργαλεία του μείγματος θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρξει ένα συνολικά αρμονικό αποτέλεσμα. Οι πελάτες είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο της επιχείρησης. Η επιτυχία μιας επιχείρησης στον τομέα του μάρκετινγκ αλλά και η βιωσιμότητά της εξαρτάται από τη διερεύνηση της συμπεριφοράς των πελατών της. Έτσι, μια έρευνα αγοράς αποτελεί τη συστηματική συλλογή και αξιολόγηση πληροφοριών από τις κατάλληλες ομάδες πληθυσμού, με στόχο να βοηθήσει την επιχείρηση στη λήψη αποφάσεων με το μικρότερο δυνατό ρίσκο. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα ώστε να είστε πλήρως ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις στον συγκεκριμένο κλάδο.

Οι δραστηριότητες μιας αποθήκης εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο αποθηκάριος, δηλαδή τα μηχανήματα μεταφοράς φορτίων, τα συστήματα αποθήκευσης, τα μέσα μοναδοποίησης και την πληροφοριακή υποστήριξη. Σε απόλυτη συμβατότητα με τον εξοπλισμό αποθήκης πρέπει να είναι και η επιλογή του εξοπλισμού διακίνησης των αποθηκευμένων υλικών-προϊόντων μιας αποθήκης. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης Αποθήκης» καθώς αναλύει θέματα που αφορούν την ολοκληρωμένη διαχείριση μιας αποθήκης.


