Το merchandising είναι μία δραστηριότητα που διαδραματίζει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στον τομέα του μάρκετινγκ, της προώθησης προϊόντων και της διαχείρισης των σημείων πώλησης. Είναι ένας μηχανισμός έλξης των πελατών με στόχο την ενθάρρυνσή τους για αγορά και επομένως την αύξηση των πωλήσεων. Στο χώρο των λιανικών πωλήσεων πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία των εξωτερικών χώρων του καταστήματος και της βιτρίνας, στη σωστή διακόσμηση και εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και στη χρήση των εργαλείων του visual merchandising ώστε να γίνει αποτελεσματική τοποθέτηση και προβολή των προϊόντων.

Στην σύγχρονη εποχή οι ανυψωτικές μηχανές παίζουν σημαντικότατο ρόλο στην κατασκευή έργων υποδομής, στη βιομηχανία, στη λειτουργία του αστικού ιστού μίας πόλης, στα logistics και γενικά σε πλήθος άλλες λειτουργίες της σύγχρονης ζωής. Παρά ταύτα οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν από τη χρήση ανυψωτικών μηχανών είναι πολλοί και διαρκείς και γι’ αυτό απαιτείται εξειδικευμένη γνώση χειρισμού, λειτουργίας και συντήρησης αυτών. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Χειριστή Ανυψωτικών Μηχανημάτων», ο οποίος θα αποκτήσει την απαραίτητη γνώση, ώστε να εκτελεί με ασφάλεια και αποδοτικότητα το έργο του.


Η επιχειρηματικότητα, είναι ένας τρόπος σκέψης και δράσης που χρησιμοποιείται από όλους τους ανθρώπους προκειμένου να κάνουν όλες τις επιλογές της ζωής τους. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας», ο οποίος πρέπει να προσδιορίζει την έννοια της επιχειρηματικότητας και των logistics και να αναλύει τη σημασία τους στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Απαραίτητη προϋπόθεση για ένα πλήρως καταρτισμένο Στέλεχος Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας είναι η εξοικείωσή του με την Αντίστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα, με τη διαδικασία και τους παράγοντες προετοιμασίας της παραγγελίας, με τα συστήματα και τις μεθοδολογίες που αφορούν την καθαριότητα του χώρου εργασίας και την απογραφή των υλικών, με την έννοια του πελάτη και την ικανοποίηση αυτού, με τη γνώση βασικών κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και με τα Πρότυπα Ποιότητας.

Ο βασικός ρόλος του μάρκετινγκ είναι πελατοκεντρικός. Το μάρκετινγκ αποσκοπεί στην πλήρη ικανοποίηση των αναγκών, επιθυμιών, προσδοκιών και απαιτήσεων του πελάτη μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις στα πλαίσια ενός σωστού σχεδιασμού μάρκετινγκ οφείλουν να προβούν σε τμηματοποίηση της αγοράς και για να το πετύχουν αυτό, πρέπει, κατ’ αρχήν, να τμηματοποιήσουν την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται. Η χάραξη της στρατηγικής του μάρκετινγκ βασίζεται στη διαχείριση του Μείγματος μάρκετινγκ και τα τέσσερα εργαλεία του μείγματος θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρξει ένα συνολικά αρμονικό αποτέλεσμα. Οι πελάτες είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο της επιχείρησης. Η επιτυχία μιας επιχείρησης στον τομέα του μάρκετινγκ αλλά και η βιωσιμότητά της εξαρτάται από τη διερεύνηση της συμπεριφοράς των πελατών της. Έτσι, μια έρευνα αγοράς αποτελεί τη συστηματική συλλογή και αξιολόγηση πληροφοριών από τις κατάλληλες ομάδες πληθυσμού, με στόχο να βοηθήσει την επιχείρηση στη λήψη αποφάσεων με το μικρότερο δυνατό ρίσκο. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον «Πωλητή Λιανικής», ο οποίος πρέπει να είναι πλήρως ενημερωμένος για τις τελευταίες τάσεις στον συγκεκριμένο κλάδο.

