Ο βασικός ρόλος του μάρκετινγκ είναι πελατοκεντρικός. Το μάρκετινγκ αποσκοπεί στην πλήρη ικανοποίηση των αναγκών, επιθυμιών, προσδοκιών και απαιτήσεων του πελάτη μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις στα πλαίσια ενός σωστού σχεδιασμού μάρκετινγκ οφείλουν να προβούν σε τμηματοποίηση της αγοράς και για να το πετύχουν αυτό, πρέπει, κατ’ αρχήν, να τμηματοποιήσουν την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται. Η χάραξη της στρατηγικής του μάρκετινγκ βασίζεται στη διαχείριση του Μείγματος μάρκετινγκ και τα τέσσερα εργαλεία του μείγματος θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρξει ένα συνολικά αρμονικό αποτέλεσμα. Οι πελάτες είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο της επιχείρησης. Η επιτυχία μιας επιχείρησης στον τομέα του μάρκετινγκ αλλά και η βιωσιμότητά της εξαρτάται από τη διερεύνηση της συμπεριφοράς των πελατών της. Έτσι, μια έρευνα αγοράς αποτελεί τη συστηματική συλλογή και αξιολόγηση πληροφοριών από τις κατάλληλες ομάδες πληθυσμού, με στόχο να βοηθήσει την επιχείρηση στη λήψη αποφάσεων με το μικρότερο δυνατό ρίσκο. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα ώστε να είστε πλήρως ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις στον συγκεκριμένο κλάδο.

Οι δραστηριότητες μιας αποθήκης εξαρτώνται σε μεγάλο βαθμό από τα εργαλεία που χρησιμοποιεί ο αποθηκάριος, δηλαδή τα μηχανήματα μεταφοράς φορτίων, τα συστήματα αποθήκευσης, τα μέσα μοναδοποίησης και την πληροφοριακή υποστήριξη. Σε απόλυτη συμβατότητα με τον εξοπλισμό αποθήκης πρέπει να είναι και η επιλογή του εξοπλισμού διακίνησης των αποθηκευμένων υλικών-προϊόντων μιας αποθήκης. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης Αποθήκης» καθώς αναλύει θέματα που αφορούν την ολοκληρωμένη διαχείριση μιας αποθήκης.

Ο Ιατρικός Επισκέπτης είναι αυτός ακριβώς ο εξειδικευμένος «ειδικός πωλήσεων», ο οποίος δραστηριοποιείται ανάμεσα στη φαρμακοβιομηχανία και τον ιατροφαρμακευτικό κλάδο, έχοντας ως αρμοδιότητα την ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων μερών σχετικά με τις εξελίξεις στο χώρο, την κυκλοφορία νέων φαρμάκων και τις ιδιαιτερότητες κάθε σκευάσματος. Επίσης είναι αυτός ο οποίος παραπέμπει τα περιστατικά των ανεπιθύμητων ενεργειών των σκευασμάτων που του αναφέρονται, καθώς και των παραπόνων των πελατών έγκαιρα στα αρμόδια τμήματα της φαρμακοβιομηχανίας για λογαριασμό της οποίας δραστηριοποιείται.

Για να μπορέσει ο Ιατρικός Επισκέπτης να ανταποκριθεί στις αρμοδιότητές του και στο δυνατό ανταγωνισμό της αγοράς, θα πρέπει να ενημερώνεται και να εκπαιδεύεται διαρκώς, και ιδιαίτερα σχετικά με τα νέα φάρμακα που διατίθενται στην αγορά από την εταιρεία του και από τους ανταγωνιστές. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον «Ιατρικό Επισκέπτη» καθώς θα πρέπει να είναι ικανός να αναλύει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός φαρμάκου, προκειμένου να προωθήσει τα φάρμακα της εταιρείας, ενώ παράλληλα θα πρέπει να γνωρίζει και τον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσεται εμπορικά ο ανταγωνισμός. Τέλος. θα πρέπει να διαθέτει όλα τα προσόντα ενός καλού πωλητή και να συμπεριφέρεται με απόλυτο επαγγελματισμό.

Το φάρμακο είναι ένα μοναδικό βιομηχανικό προϊόν, δημιούργημα της εξέλιξης πολλών και διαφορετικών επιστημών. Η σπουδαιότητά του για τον άνθρωπο, καθώς και οι πιθανοί κίνδυνοι που συνδέονται με τη χρήση του, είναι οι κυριότεροι λόγοι για τους οποίους ο "κύκλος ζωής" του φαρμάκου υπόκειται σε μία σειρά νομοθετικών και κανονιστικών ρυθμίσεων ανά τον κόσμο. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα ώστε να είστε πλήρως ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις στον συγκεκριμένο κλάδο, καθώς αναλύει την προώθηση του φαρμάκου στην αγορά και την τήρηση συγκεκριμένων κανόνων δεοντολογίας.