Οι ορθές πρακτικές παρασκευής είναι οι πρακτικές που απαιτούνται για τη συμμόρφωση προς τις κατευθυντήριες γραμμές που συνιστούν οι οργανισμοί που ελέγχουν την έγκριση και την αδειοδότηση της παρασκευής και πώλησης τροφίμων και ποτών, καλλυντικών και φαρμακευτικών προϊόντων, των συμπληρωμάτων διατροφής και των ιατροτεχνολογικών προϊόντων. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει ως στόχο να βοηθήσει το προσωπικό παραγωγής, έτσι ώστε να έχει ξεκάθαρες αρμοδιότητες, να γνωρίζει την ιεραρχία, να κατανοεί θέματα ασφάλειας τροφίμων, ποιότητας, παραγωγικότητας, ιχνηλασίας, υγιεινής και ασφάλειας εργαζομένων.

Στο μάθημα «Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών & Ανάδειξης Τουριστικής Εμπειρίας» αναφέρονται διάφορα ουσιαστικά θέματα σχετικά με την τουριστική εμπειρία. Αρχικά, το μάθημα αναφέρεται στην επικοινωνία και τους τρόπους
επικοινωνίας καθώς και τη γλώσσα του σώματος. Ένα επιπλέον θέμα που εξετάζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αφορά απόψεις και οπτικές από την πλευρά του πελάτη και θέματα ποιότητας που συνδέονται με αυτόν. Επιπλέον, ορισμένα θέματα αναφορικά με τον εργαζόμενο
αναφέρονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όπως ο τρόπος ομαδικής εργασίας, θέματα διαχείρισης χρόνου και διαφορετικοτήτων καθως και η γνώση θεμάτων τοπικής περιοχής. Τέλος είναι σημαντική η αναφορά στα θέματα τεχνολογίας και πως αυτή μπορεί να υποστηρίξει
όλη την διαδικασία της τουριστικής εμπειρίας.

Οι αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο παρακολουθούμε ειδήσεις έχουν επηρεάσει όλες τις πτυχές των μέσων ενημέρωσης. O καθένας πλέον έχει την δυνατότητα να παράγει περιεχόμενο και να το δημοσιεύσει στο διαδίκτυο. Η εμφάνιση των Social Media παρέχει τη δυνατότητα στον κάθε έναν να επικοινωνήσει μαζικά και να κάνει γνωστά στο ευρύ κοινό και ανταγωνιστικά τόσο τα προϊόντα του όσο και τις υπηρεσίες που παρέχει. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον «Ειδικό Social Media Marketing», ο οποίος έρχεται σε επαφή με την εκμάθηση όλων των Social Media Networks, προκειμένου να προβάλει και να προωθήσει σωστά μια επιχείρηση, μια υπηρεσία ή ένα προϊόν.

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον Υπάλληλο Διοικητικής Υποστήριξης, ο οποίος πρέπει να διακατέχεται από ικανότητες διοίκησης και οργάνωσης της επιχείρησης, επίλυση προβλημάτων και αποτελεσματική ανάληψη πρωτοβουλιών. Η θέση απαιτεί πολλαπλές ικανότητες εξαιτίας της κατακόρυφης αύξησης αναγκών στο εργασιακό χώρο, βασικές γνώσεις οικονομικών, οργάνωσης, πληροφορικής, δημοσίων σχέσεων, σωστή διαχείριση χρόνου και οργάνωση, πνεύμα συνεργασίας και προσαρμοστικότητας. Σε κάθε, λοιπόν, σωστά διοικούμενη επιχείρηση ή οργανισμό ένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν και δίνουν την σωστή εικόνα προς το κοινό που αποτελεί είτε το πελατολόγιο, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της επιχείρησης είναι οι επαγγελματίες υπάλληλοι Διοικητικής υποστήριξης του συγκεκριμένου οργανισμού.

